telefoon Slots
Don't Miss

Zonsondergang Verlichting Mobiele Sleuf Review

Sunset Delight Mobile Slot is een vervolg op populaire gokkast, Sunny Scoops, en wordt ook aangedreven door Thunderkick. In een klassieke uitziende kuststad in Engeland is het spel een geweldig ontwerp en thema, in tegenstelling tot een ander slotspel dat je tegenkomt. Met een zacht zandstrand die het grootste deel van de achtergrond opneemt, ziet u in de verte een pier met een reuzenrad, meeuwen in de wolkenloze lucht en natuurlijk de zee. Maar het symbool dat je telkens weer ziet is de ijskegel.

Het wafersymbool in het spel is het scattersymbool, en als je erin slaagt om drie van deze op een rij te krijgen, ontgrendelt u de gratis spinsfunctie. U kunt alles wat zo laag als een 10x vermenigvuldiger naar een 100x vermenigvuldiger winnen, dus het is zeker de kans voor spelers om enorme winsten te verdienen in het spel. Het enige nadeel is dat dit de enige bonusfunctie voor het spel is, waardoor dit spel beter geschikt is voor nieuwere online gamers dan die met ervaring. Als je een beetje een pro bent bij het online gokken, vind je dat Sunset Delight niet opwindend genoeg voor je is.

Het spel heeft drie rollen en vijf paylines, dus zolang u het scatter symbool krijgt en hoe u het voor uw voordeel kunt gebruiken, is het zeker de kans om veel regelmatige winst te verdienen en hoewel ze niet altijd kunnen zijn grote wintjes, ze zullen allemaal beginnen op te vullen – veel kleine wint is in wezen hetzelfde als minder grote winten, het betekent gewoon dat je langer kunt spelen! Als dit niet genoeg was om je te zwaaien om te spelen, hoe zit het met het feit dat je potentieel 100x je originele inzet van slechts een paar gratis spins kunt winnen als je gebruik maakt van de bonusfunctie? De winst kan hoog zijn als u het spel voldoende oefent en ermee gaat.

Het spel is volledig aan te passen aan alle mobiele apparaten die worden uitgevoerd op iOS, Windows en Android, wat betekent dat spelers een draai kunnen krijgen onderweg, terwijl ze thuis ontspannen. Of u nu op desktop-apparaten of op uw tablet of telefoon speelt, de gebruikersinterface is heel eenvoudig en het duurt niet lang om helemaal met het spel te raken.